img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

zaterdag 23 juni 2012

Sieraden opbergen

Mijn sieraden zijn nou eenmaal een zooitje.
Ik had het eerst in een simpel tasje ergens in de kast gezet, en daar graaide ik er een uit als ik mijn outfit een oppepper kon geven.



























Het lijkt vrij weinig, maar dat komt omdat ik nog een aantal sieraden die ik van mijn moeder heb gekregen ergens anders heb opgeborgen, maar die horen wel bij mijn stash natuurlijk. 
Toen merkte ik dat dit echt niet werkt. Ik ging op zoek naar wat foto's om sieraden mooi op te hangen.







Dit is een apart idee. Je kettingen door middel van een soort kleerhanger op te hangen. Het werkt voor mij niet echt, omdat je ze dan elke keer los moet maken en ik vind het niet echt mooi. Misschien een van jullie wel en breng ik jullie op een idee.





Dit vond ik leuk. Om je eigen kastje in elkaar te zetten en daar ze netjes in te hangen. Ik denk dat dit me echt niet gaat lukken, misschien kan je zoiets in de winkel kopen.



Dit vind ik wel iets handiger. In prenciepe moet je alleen gaatjes in een soort bord boren, en dan kan je je sieraden er in hangen. Dit is dan wel alleen voor oorbellen, maar op andere sieraden kom ik zo nog op terug.



Dit is alleen voor kettingen. Ik merk wel dat het veel met hangers en gaatjes te maken heeft.



Hier is met gaas gewerkt. Zoiets heeft Gaby ook, maar ik ben bang dat de oorbellen er bij mij in gaan hangen en het past niet echt bij mij.



Dit is wel leuk voor een kleine stash, maar zoiets is dan net te klein voor mij. Ik vind het niet echt heel mooi, maar misschien jullie wel.



Jep, zoiets wil ik. Ziet er superleuk uit, en is heel makkelijk te maken. Ik denk dat ik mijn oorbellen door middel van het idee met gaatjes erin hang.





















Eerst heb ik een grote plank hout gehaald, van 55 cm lang en 40 cm breed.
Kijk eerst even waar je wat wilt hebben.













Boor dan de gaatjes erin.













Het is nog een beetje zoeken waar je alles wilt hebben. Je bent er wel een paar uur mee bezig met ordenen op kleur en lengte van de sieraden, maar het geeft een super mooi resultaat! Ik ben nu bijna klaar, ik moet nog even zoeken hoe ik de oorbellen wil hangen maar het is super mooi geworden!
































Ik laat weten wanneer hij helemaal klaar is!
Ik hoop dat ik jullie een beetje heb geïnspireerd om zelf aan de slag te gaan. :)
Liefs Felina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten