img> src="https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/9b/2d/f2/new-york-city.jpg"

dinsdag 26 juni 2012

Shopbloggie

Hee allemaal,
Wij zijn vanmiddag (25-juni-2012) naar een stad bij ons in de buurt geweest en we hebben daar flink inkopen gedaan.
We laten het even aan jullie zien.
Hier even een totaalplaatje van alles bij elkaar.



En even een paar iets verder ingezoomde plaatjes.


En nu alles los. Als eerste heb ik een riem gekocht van de h&m. 
Deze vond ik echt super mooi en hij was nu afgeprijsd naar 1 euro!! Daarvoor kon ik heb zeker niet laten hangen.
We zijn ook nog naar de kruidvat gegaan en hebben daar ook flink wat aankopen gedaan. Ik had haarspelden nodig en nagelriem olie. Felina was benieuwd naar de matte topcoat van NYC dus had ze die in haar mandje gedaan, ook was ze benieuwd naar de special effect topcoat van Essence. We zagen allebei NYC lavender cupcake dus hadden we die allebei meegenomen.

Hier een paar spulletjes van 3 winkels door elkaar. Als eerste heb ik van de action een blush gehaald, ik was hier erg benieuwd naar aangezien die maar één euro koste, ik  had alleen niet goed gekeken en het is dus een highlighter. Ik wil dus nog een blush. Ook van de action heeft Felina nagellakremoverpads, hier schrijft ze nog een review over. Verder heb ik van de kv een blush brush van essence en van de h&m een body butter die naar citroen ruikt.
Ik heb van de action 2 doorzichtige lipglosjes gehaald, 1 voor mezelf en een voor felina ze ruiken heerlijk en geven een mooie glans. Van de kv heb ik nog een bokkepootje en ik heb ook nog een portomonee gehaald.
En er komt maar meer, hier zie je 3 dingetjes van de action, een etui en badproduct van Felina en stickers voor mij.
Hier zie je een haarmasker, parfum en elastiekjes van felina, en een ketting van mij. Wat ben ik verliefd op die ketting zeg.
Hier nog een broek van de h&m die ik gehaald heb, en in het hoekje nog een etui maar die hadden we al laten zien.

En als laatste heeft Felina nog een ketting gehaald, ze is helemaal gek van london en Engeland dus zo'n ketting kon voor haar niet ontbreken. Deze komt van de Claire's.

Dat was het alweer. 
Vinden jullie dit leuk om te lezen?? Wij vinden het ieder geval wel leuk om te shoppen.
Requests graag achterlaten bij de comments.
Liefs Gaby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten